Zabývá se pedagogicko – psychologickými tématy:
Alternativní výukové metody, Třídní klima, Hodnocení a sebehodnocení žáků,
Odměny a tresty ve školní praxi, Vedení třídní schůzky a rozhovor s rodičem a
další.
Kurzy:
- Alternativní a suportivní způsoby vyučování
- Hodnocení a sebehodnocení žáka
- Jak učit s nadhledem
- Spolupráce a komunikace mezi učitelem a rodičem, vedení třídní schůzky
- Třídní klima, jak ho utvářet, jak s ním pracovat a jak ho zjišťovat
Kvalifikace:
- Sociální pedagogika, specializace VMV. Vysoká škola pedagogická Hradec Králové (Bc., 1995);
- Vychovatelství se zaměřením na TV. Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta (Mgr., 1997);
- Školský management a výchovné poradenství. Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta (Bc., 2001);
- Rodinná výchova. Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta (2001); - Psychologie – Sociologie. Masarykova univerzita v Brně, Fakulta sociálních studií (2000-2002);
- Pedagogika, doktorské studium. Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta (Ph.D., 2006);
- Pedagogická psychologie, doktorské studium. Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra školní a pedagogické psychologie, (Ph.D., 2009).
- Líný učitel, 2017
- Moderní didaktika, 2015
- Odměny a tresty ve školní praxi, 2014
- Učitel a rodič, 2013
- Třídní klima a školní klima, 2013