Kontrola e-mailu

Zadaný e-mail už existuje. Prosíme, přihlašte se.


Přihlásit se

Zapomenuté heslo

Upozornění!

Toto zboží nelze vložit do košíku!

V košíku již máte vložený stejný produkt. V  tomto případě již nelze přidat jeho bezplatnou ukázku.

Upozornění!

V košíku se nacházelo zboží, které bylo přepsáno!

Z košíku byla odebrána bezplatná ukázka produktu, který si v objednávce kupujete.

NavigaceNavigace 0

Často kladené dotazy - FAQ

Zde najdete odpovědi na nejčastější kladené otázky


1. Jak mám vrátit novinky zaslané na školu zdarma?

V případě menší zásilky je její součástí odpovědní obálka, do které stačí materiály vložit a odeslat na naši adresu (cenu zásilky hradí adresát - Vydavatelství Taktik). V případě větší zásilky předejte tyto novinky našemu obchodnímu zástupci v době jeho návštěvy u Vás na škole, nebo nás můžete kontaktovat (viz. kontakt), objednáme vyzvednutí zásilky prostřednictvím přepravní společnosti na Vámi požadovaný termín. Náklady samozřejmě uhradíme.

2. Musí mít učebnice nebo pracovní sešity schvalovací doložky MŠMT?

Nemusí. Dle školského zákona mohou školy při výuce používat i učebnice a učební texty bez doložky, pokud nejsou v rozporu s cíli vzdělávání stanovenými školským zákonem, rámcovými vzdělávacími programy nebo právními předpisy. O jejich používání vždy rozhoduje ředitel školy. Naše učebnice a pracovní sešity splňují cíle vzdělávání podle školského zákona, rámcových vzdělávacích programů a právních  předpisů. Doložky mají především informativní charakter a z tohoto důvodu o ně naše vydavatelství žádá. Postupně je tedy doplňujeme s tím, jak doplňujeme naše portfolio. Do této doby nám recenzenti MŠMT udělili doložky na všechny tituly, které jsme předložili.

3. Kde najdu řešení k pracovním sešitům a učebnicím? Kdo má na ně nárok?

Na řešení k pracovním sešitům a učebnicím má nárok každý, kdo si od nás koupí naše pracovní sešity nebo učebnice. Jsou automaticky přiřazena na Váš účet po vyřízení objednávky. Řešení k učebnicím dodáváme pouze k vybraným titulům, u nichž je nezbytné řešení mít. Přístupové údaje k Vašemu účtu naleznete v emailu, ve kterém potvrzujeme přijetí objednávky. Pokud jste si email s přístupovými údaji smazali, kontaktujte naši centrálu (viz. kontakt). Více informací k řešení pro Přijímačky a Maturitu v pohodě naleznete níže v bodu číslo 13.

4. Kdy mám nárok na bonusové interaktivní verze pracovních sešitů a učebnic?

Nárok na bonusovou roční licenci interaktivní verze pracovního sešitu či učebnice vzniká každému, kdo objedná 15 a více pracovních sešitů nebo učebnic daného produktu, jehož interaktivní verzi máme v naší nabídce. Přístupové údaje k interaktivní verzi pracovního sešitu či učebnice Vám po vyřízení objednávky zašleme na kontaktní email uvedený v objednávce. Pak už se jen stačí přihlásit na http://interaktivita.etaktik.cz/.

5. Objednal/a jsem si více produktů než mi přišlo v zásilce, co s tím?

Mohlo se stát, že některé produkty nejsou aktuálně skladem, případně je termín vydání daného titulu později, než proběhla objednávka a expedice. Abychom zboží dodali co nejdříve, zasíláme vše, co máme k dispozici, spolu s průvodním dopisem a informací o chybějícím zboží v zásilce. Zbývající zboží z objednávky Vám zašleme, jakmile bude naskladněno. Fakturujeme vždy pouze zboží, které jsme opravdu vyexpedovali.

6. Jsme malotřídka a nedosáhneme na požadované počty kusů produktů pro bonusy a slevy, co s tím?

Takové případy řešíme individuálně. Obraťte se prosím na svého obchodního zástupce Taktik, nebo kontaktuje přímo centrálu (viz. kontakt).

7. Nemám přihlašovací kód k zakoupeným produktům, kde jej můžu dostat?

V případě ztráty kódu k zakoupenému výukovému softwaru, kontaktujte prosím naši centrálu (viz. kontakt), sdělte číslo objednávky nebo faktury (případně o jakou školu se jedná) a uveďte název daného produktu. Obratem Vám zašleme nový přihlašovací kód.

8. Máme zájem o žákovské knížky zdarma, můžete nám je dodat?

Kontaktujte naši centrálu (viz. kontakt) a my Vám příslušné množství žákovských knížek zdarma rádi pošleme.

9. Kde najdu termíny vydání jednotlivých titulů?

Plánované termíny vydání jednotlivých titulů naleznete na detailu konkrétního titulu a v přehledu portfolia zde.

10. Jak mám kontaktovat regionálního obchodního zástupce?

V případě, že chcete kontaktovat našeho regionálního obchodního zástupce, obraťte se prosím na naši centrálu (viz. kontakt), kde dostanete konkrétní kontaktní údaje. 

11. Při zadávání objednávky nemohu najít v dodacích údajích naši školu, jak to vyřešit?

Při zadávání dodacích údajů vyberte nejdříve kraj a potom okres. V roletě "Vyberte školu" jsou školy řazeny abecedně podle názvu ulice, ve které škola sídlí. Pokud ani tak nenajdete svoji školu, obraťte se na naši centrálu (viz. kontakt). Pokud Vaše škola v seznamu není, rádi ji doplníme.

12. Jak funguje bezplatná ukázka?

Škola si může objednat bezplatnou ukázku našich tištěných titulů zdarma. Od každého konkrétního titulu je možné objednat pouze jeden kus jako bezplatnou ukázku. Pokud se rozhodnete, na základě bezplatné ukázky, zakoupit pracovní sešity nebo učebnice jednoho titulu pro celou třídu, ukázku vracet nemusíte, zůstává na škole. V opačném případě je třeba bezplatné ukázky vrátit poštou v přiložené odpovědní obálce na naši adresu nejpozději do 31. 10. 2018.  Pokud jste si objednali větší počet ukázek a budete je všechny vracet, obraťte se na nás a domluvíme se na způsobu jejich vrácení tak, abyste s tím neměli žádné náklady. 

13. Vypracovaná řešení pro Přijímačky a Maturitu v pohodě

Vypracovaná řešení pro Přijímačky 5., 7. a 9. získáte po zaregistrování a zadání přístupového kódu na http://www.vpohode.cz/prijimacky/. Vypracovaná řešení a online materiály pro Maturitu v pohodě získáte po zaregistrování a zadání přístupového kódu na http://www.vpohode.cz/maturita/.

14. Chcete s námi spolupracovat?

Máte zájem o spolupráci s Vydavatelstvím Taktik? Jste autor, redaktor, grafik, ilustrátor, lektor nebo chcete spolupracovat v jakékoliv jiné oblasti? Neváhejte nás kontaktovat na taktik@etaktik.cz, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.